Det är något bortom bergen, bortom

Det är något bortom bergen, bortom
Jag är de blå skymningarnas mästare

2009-11-10

Man förstår Zlatan

Inte vet jag hur Zlatan tänker. Men man kan kanske ana att ett par tankar går så här:

Jag tycker det ska vara kul att spela fotboll. Dribbla, passa snygga passningar, bollen på foten. Men i svenska landslaget får jag mest agera Bengt (han som får alla långa bollar på sig) och det är ju inte så roligt...

Barca och jag ska vinna ligan i år. Jag ska försöka vinna skytteligan också. Och sen har vi ju denna eländiga CL som vi ju håller på att åka ur nu igen. Måste fokusera där istället för på träningsmatcher med ett rätt dåligt landslag.

Sen har man ju familjen också. Kul att vara med barnen lite mer.


Om jag hade varit Zlatan hade jag i alla fall funderat i de banorna.

1 kommentar:

Unknown sa...

Hej Werme.


Hur går det med Ischockey Arenan