Det är något bortom bergen, bortom

Det är något bortom bergen, bortom
Jag är de blå skymningarnas mästare

2010-08-25

Bioreklam

Reklam kan aldrig vinna ett val. Det är budskapet, politiken och personen som i slutänden ändå fäller avgörandet. Reklam kan bara förstärka en trend. Som jag skrev i går är Folkpartiet just nu inne i en positiv trend. För fjärde mätningen i rad ökar partiet. Det är kul.

Det är också roligt att medverka i bra reklam. Jag tycker att våra lokala affischer är jättebra. Jag tycker att vår annonsering hittills varit bäst. Flygbladen är jättefina och jag vet att radioreklamen kommer att låta tala om sig.

Och sedan har man fått vara med och spela in en film också. Den går just nu på SFs biograf Filmstaden i Örebro. Jag tycker den är bra. Både budskapet och själva filmen. Inte för att jag är speciellt vacker, men filmen som sådan är snygg.

Eller hur! Det är bara att kolla själv: Folkpartifilmen

Inga kommentarer: